História značky Goodyear
V gréckej mytológii bol taký boh, ktorý nosil okrídlené sandále. Vďaka ním sa Hermes premiestňoval z miesta na miesto. Minuli už stovky rokov a topánky s krídlami boli nahradené pneumatikami. Nech niet pochýb - pneumatiky podpísané logom s okrídlenou nohou.
Logo značky Goodyear
Nápad urobiť firemné logo, ktoré nadväzuje na mýtického patróna pútnikov a posla dobrých správ vymyslel zakladateľ Goodyeara Frank Seiberling. Jeho obľúbené umelecké dielo bola socha Hermesa, ktorý stál v hale jeho domu v Akrone. V roku 1901 logo s okrídlenou nohou bolo prvýkrát použité v reklame značky v novinách "Saturday Evening Post". Dnes je symbolom jednej z troch najväčších obrov vo svete pneumatík na svete.
Hermes dal spoločnosti symbol. Názov "požial" od Charlesa Goodyeara, amerického podnikateľa a tvorcu základov moderného gumárenského priemyslu. V roku 1839 vynašiel technológiu na výrobu kaučuku a päť rokov neskôr patentoval spôsob vulkanizácie kaučuku. Aj napriek svojej zásluhe Goodyear zomrel v chudobe v roku 1860 a štyridsať rokov po jeho smrti sa Frank Seiberling rozhodol uctiť jeho pamiatku. Firma, ktorú založil v roku 1898 prijala meno Goodyear Tire & Rubber Company.
Technologické centrum Goodyear
S pomocou svojho švagra
Seiberling prvé investície vykonal vďaka úveru od svojho švagra. Spočiatku jeho skromná továreň vo ...
čítať viac >