Záručná reklamácia

Ako prebieha proces záručnej reklamácie?

Nahlásenie reklamácie

Test

Rozhodnutie

Reklamáciu riešia naši špecialisti. Tí sa vďaka svojim skúsenostiam a profesionálnemu servisu postarajú o rýchlo vyriešení Vašej reklamácie. Garantujeme profesionálny servis a poradenstvo.

Ako nahlásiť záručnú reklamáciu?

Záručnú reklamáciu pneumatík alebo disku môžete uplatniť:

1 Prostredníctvom e-mailu

reklamacie@oponeo.sk

Pri odosielaní reklamácie e-mailom nám pošlite fotografie,
ktoré budú potrebné pre ďalšie etapy reklamácie.

2 Zavolaním na infolinku.

233 325 567
Chatujte s poradcom

Ako prebieha test?

Testom reklamovaných pneumatík alebo disku sa zaoberá špecializovaný záručný servis výrobcu. Jeho úlohou je posúdiť a určiť, či výrobok nemá výrobnú vadu.

Ako sa o rozhodnutí dozviem?

Informáciu o rozhodnutí dostanete e-mailom (dokument vo formáte .pdf).

Aké rozhodnutie môžem dostať?

  • Pozitívne, v prípade potvrdenia vady výrobku Záručným servisom výrobcu a uznania 100% hodnoty tovaru.
  • Čiastočne pozitívne, ak niektorý z nahlásených tovarov dostane potvrdenie o chybe produktu (napr. 3 zo 4 inzerovaných) alebo výrobca uplatnil percentuálne uznanie (v súlade s podmienkami záruky).
  • Negatívne, pokiaľ bude reklamácia zamietnutá alebo testy nepreukážu vadu výrobku.
V prípade kladného alebo čiastočne kladného rozhodnutia môžete požiadať o vrátenie peňazí alebo výmenu produktu za nový. Negatívna odpoveď zahŕňa bezplatné vrátenie výrobku alebo jeho likvidáciu (bude v servise zlikvidovaný v súlade s platnými predpismi na ochranu životného prostredia).

Sú s reklamáciou spojené poplatky?

Bez ohľadu na spôsob spracovania vašej reklamácie vám nevzniknú žiadne náklady spojené s dopravou a testovaním reklamovaného produktu.

Kontakt na konzultanta

Dnes 8 - 20
  • Štvrtok 18.04 8 - 20
  • Piatok 19.04 8 - 20
  • Sobota 20.04 8 - 14
  • Nedeľa 21.04 zatvorené
  • Pondelok 22.04 8 - 20
  • Utorok 23.04 8 - 20
+421 233 325 567
Napíšte nám
Chatujte s poradcom