Skontrolujte Vašu objednávku
Napíšte číslo objednávky, meno a priezvisko v prípade individuálneho klienta, alebo DIČ v prípade firmy.

Zistiť stav

Zistite stav objednávky

O nás

   

Všeobecné informácie

Odkedy existujeme

Oponeo.pl S.A. predáva pneumatiky a disky od roku 2001. Boli sme jedným z prvých internetových obchodov v Poľsku s pneumatikami a v súčasnosti sme lídrom v odvetví výroby pneumatík v krajine. Oponeo.pl S.A. má tiež obchody v zahraničí: Nemecko, Holandsko, Belgicko, Maďarsko, Rakúsko, Taliansko, Španielsko, Anglicko, Francúzsko, Írsko, Česká republika, Poľsko, Slovensko.

Profesionálny zákaznícky servis

Naše moderné logistické centrum je schopné poslať jednotlivým zákazníkom 50.000 pneumatík denne, čo predstavuje približne 90% zákazníkov našej spoločnosti. Po mnohých rokoch práce sme získali veľa skúseností, ktoré uplatňujeme pri našej práci. Výsledkom toho je množstvo spokojných zákazníkov, ktorých počet v súčasnosti presahuje 7 000 000.

Autorské práva

Značkou spoločnosti a jej hlavným portálom je Oponeo.pl. Je to najväčšia databáza informácií v Európe o automobilových pneumatikách. Predaj sa realizuje za pomoci skúseného IT oddelenia. Činnosť spoločnosti je okrem iného spojená aj s moderným centralizovaným systémom ControlCenter. Vďaka nemu sa všetky odvetvia firmy nachádzajú v jednom systéme, a tak firma dokáže spracúvať veľké množstvo objednávok.

Ďalšie spoločnosti

Oponeo.pl S.A. je tiež vlastníkom stránky Opony.com.pl. Zavedením tejto stránky firma získala status seriózneho partnera so spoľahlivým zdrojom informácií . Ďalšiu stránkou, ktorú firma prevádzkuje je Felgi.pl a populárne fórum RTV AGD-Elektroda.pl. Spoločnosť je tiež spolumajiteľom firmy Autocentrum.pl a má niekoľko ďalších značiek.

Úspechy

Od roku 2007 je Oponeo.pl S.A. uvedený na burze cenných papierov vo Varšave. V súčasnej dobe je podiel predaja pneumatík Oponeo.pl S.A. na webových stránkach 75% a podiel z celkového predaja pneumatík sa odhaduje na približne 6-8%. Veľkú dôveru zákazníkov získavame vďaka nášmu záväzku poskytovať čo najvyššiu úroveň bezpečnosti objednávok.

OPONEO.PL S.A.
ul. Podleśna 17
85-145 Bydgoszcz
Polska

Telefón: +421 233 325 567
Adresse e-mailinfo@oponeo.sk

President spoločnosti: Dariusz Topolewski

SA/NV: SK4020422362

Bankové údaje:
Tatra banka a.s.,
Číslo bankového účtu: 2922916022
IBAN: SK8811000000002922916022
SWIFT: TATRSKBX

 

Záruka nízkych cien

Ponúkame Vám nákup pneumatík za veľmi rozumné ceny. Zabezpečujeme nízke ceny s atraktívnym nákupom priamo od výrobcov pneumatík. Výsledkom toho je veľké zameranie nášho podniku. Naším hlavným cieľom je rozšírenie predaja do celej Európy.

 

Záruka dostupnosti

Tisíce pneumatík je pripravených k okamžitému odoslaniu do Vašich rúk.

 

Originálne, nové produkty

Vďaka predaju nových pneumatík sa lehota predaja skracuje až o polovicu. Pneumatiky sú skladované podľa normy, ktorej obsahom je, že pneumatiky po dobu troch rokov od dátumu ich výroby môžu byť voľne uložené, skladované, distribuované a predané, zachovávajúc všetky svoje parametre z hľadiska bezpečnosti prevádzky.

 

Dodanie od 3 do 4 pracovných dní

OPONEO je moderné logistické centrum, ktoré denne umožňuje odoslanie 50 000 pneumatík jednotlivým zákazníkom. Pri predaji výrobkov naším zákazníkom neúčtujeme cenu za dopravu v rámci celej krajiny. Využívame služby profesionálnych dopravných spoločností s mnohoročnými skúsenosťami v oblasti prepravy tovaru. Väčšina balíkov je doručená našim zákazníkom od 3 do 4 pracovných dní, čo minimalizuje riziko poškodenia tovaru pri preprave.

 

Informácie pre zákazníka

Zákaznícky servis Oponeo.sk je Vám k dispozícii od pondelka do piatku.

Pre uľahčenie kontaktu s poradcami Oponeo.sk je k dispozícii aj infolinka, kde sa môžete skontaktovať s odborníkmi, ktorí Vám poskytnú pomoc pri správnom výbere pneumatík a diskov. Zásielky sú dodávané zákazníkom najneskôr do 3- 4 pracovných dní od potvrdenia stavu objednávky alebo v súlade s dohodnutým termínom dodania. V záujme neustáleho zlepšovania kvality služieb poskytovaných spoločnosťou sme v neustálom kontakte s kuriérskymi spoločnosťami a tiež s dodávateľmi OPONEO.

Naši konzultanti sa držia stanovených noriem pre odbornú prípravu zákazníckeho servisu a technických znalostí. Okrem toho, naši konzultanti absolvujú sériu pravidelných interných školení.

 

Skladovanie pneumatík

Pneumatiky musia byť uložené v súlade s odporúčaniami výrobcu, a to:

• tovar musí byť v suchom, čistom a mierne vetranom sklade,
• musí sa vyhnúť vlhkosti, priamemu slnečnému žiareniu a silnému svetlu,
• teplota v skladovacích priestoroch musí byť od 10 do 25 stupňov Celzia (vyššie teploty urýchľujú starnutie gumy),
• v priestoroch pneumatík sa nemôžu skladovať palivá, rozpúšťadlá, oleje, tuky, kyseliny a ďalšie chemické látky, dezinfekčné prostriedky a akékoľvek iné látky škodlivé pre kaučuk.

Pneumatiky sú uložené v špeciálnych košoch v súlade s normami. Takéto riešenia sa používajú v skladoch takých obchodných spoločnosti ako Goodyear a Bridgestone.

 

Rotácia tovaru

Nepretržitý predaj tovaru našej spoločnosti nám zaručuje neustálu rotácia v sklade, čo nám umožňuje predávať pneumatiky od aktuálneho dátumu výroby a skracuje sa čas skladovania pneumatík.  

Priemerný dátum výroby

V súlade s poľskou normou PN -C94300-7 "Pneumatiky - balenie, skladovanie a doprava": pneumatiky po dobu troch rokov od dátumu ich výroby môžu byť voľne skladované, distribuované a predané zachovávajúc všetky svoje parametre z hľadiska bezpečnosti prevádzky.

 

Doprava pneumatík

Doprava pneumatík k našim zákazníkom je zdarma v rámci celej krajiny. Využívame služby profesionálnych dopravných spoločností s mnohoročnými skúsenosťami v oblasti prepravy tovaru. Väčšina balíkov je doručená našim zákazníkov do 3 - 4 pracovných dní, čo minimalizuje riziko poškodenia pri preprave. Okrem Slovenska predávame pneumatiky a disky v Českej republike, Poľsku, Veľkej Británii, Nemecku, Rakúsku, Holandsku, Francúzsku, Taliansku, Španielsku, Belgicko, Maďarsko, Írsko.

 

Príjem zásielky

Každý zákazník má právo skontrolovať zásielku pri prevzatí v prítomnosti kuriérskej spoločnosti a možnosť odmietnutia prevzatia tovaru. Tým, že zákazník odmietne prijať tovar, nenesie následky súvisiace s nákladmi na dopravu. V prípade akýchkoľvek nezrovnalostí by mal klient napísať protokol v prítomnosti kuriéra, čo zefektívni a urýchli proces reklamácie.

 

Galéria

 

Oponeo Oponeo Oponeo OponeoOponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo