Informácie o digitálnej dostupnosti

Chceme, aby v našom obchode mohol pohodlne nakupovať každý. Preto sa snažíme zabezpečiť digitálnu dostupnosť našich služieb.

Informácie na webovej stránke: oponeo.sk
Dátum uverejnenia stránky: jún 2014
Dátum poslednej významnej aktualizácie stránky: 25. júna 2025

Stav digitálnej prístupnosti

Služba nákupu prostredníctvom stránky oponeo.sk je čiastočne v súlade s požiadavkami na digitálnu prístupnosť.

Postup hodnotenia

Dátum hodnotenia: 25. júna 2025
Dátum posledného hodnotenia: 25. júna 2025.

Posúdenie prístupnosti bolo vykonané na základe auditu digitálnej prístupnosti, ktorý vykonala nadácia Fundacja Widzialni, a samohodnotenia na základe usmernení WCAG 2.1 pre súlad s úrovňou A a AA.

Rozsah hodnotenia

Na účely posúdenia prístupnosti bolo webové sídlo rozdelené do dvoch hlavných funkčných rozsahov:

Stránky ponúkajúce predajné služby alebo súvisiace s nákupným procesom - nazývané nákupným procesom.

Ostatné časti stránky, ktoré nesúvisia s predajnou službou - stránky, ktoré nesúvisia s nákupom.

Posúdenie digitálnej prístupnosti sa zameriava na nákupnú cestu, t. j. na prvky stránky, prostredníctvom ktorých sa poskytuje elektronická predajná služba.

Webové stránky ponúkajúce predajné služby:

Opravné opatrenia

Na základe posúdenia prijmeme nápravné opatrenia, aby sme zabezpečili, že služba spĺňa požiadavky na digitálnu prístupnosť.

Klávesové skratky

Pridali sme klávesovú skratku na rýchle otvorenie a zatvorenie doplnkovej ponuky: „Ctrl + M“ v systéme Windows a „Cmd + M“ v systéme macOS.

Vybavovanie sťažností na dostupnosť

Každý spotrebiteľ má právo podať sťažnosť na nezabezpečenie požiadaviek na digitálnu dostupnosť.

Môžete nahlásiť sťažnosť týkajúcu sa nedostatočnej digitálnej prístupnosti našej webovej stránky:

  • môžete podať sťažnosť elektronicky: prostredníctvom formulára na tejto webovej stránke alebo zaslaním e-mailu na adresu: eaa@oponeo.sk
  • ústne: telefonicky na čísle +421 233 325 567 alebo v sídle spoločnosti
  • písomne: osobným podaním alebo zaslaním poštou na adresu Oponeo.pl S.A., Podleśna 17, 85-145 Bydgoszcz

Sťažnosť by mala obsahovať:

  • meno sťažovateľa,
  • kontaktné údaje (napr. e-mailovú adresu, telefónne číslo alebo poštovú adresu) s uvedením preferovanej formy kontaktu
  • uvedenie miesta problému, napr. adresu webovej stránky
  • uvedenie požiadavky na prístupnosť, ktorú služba nespĺňa, s požiadavkou na zabezpečenie jej splnenia a prípadne preferovaný spôsob riešenia

Sťažnosť, ktorá neobsahuje uvedené informácie, sa ponechá bez riešenia.

Na vašu žiadosť odpovieme čo najskôr, najneskôr však do 30 dní od jej prijatia. Ak je táto lehota pre nás príliš krátka, budeme vás o tom informovať. V tejto informácii vám uvedieme novú lehotu, ktorá nebude dlhšia ako 2 mesiace.

Formulár na nahlasovanie problémov s prístupnosťou

Sťažnosť môžete podať pohodlne prostredníctvom nášho formulára.