Späť na zoznam tém

Priebeh reklamačného procesu

Proces reklamácie je pre zákazníka jednoduchý a pohodlný. Ak chcete tovar reklamovať, kontaktujte nás telefonicky na čísle +421 233 325 567 alebo nás môžete kontaktovať e-mailom: reklamacie@oponeo.sk

Ďalším krokom je vyplnenie reklamačného formulára a zaslanie fotografií reklamovaného tovaru. Potom zaistíme kuriéra, ktorý reklamovaný tovar vyzdvihne v termíne určenom zákazníkom. 

O rozhodnutí urobenom na základe analýzy tovaru alebo na základe predložených fotografií vás budeme informovať telefonicky, písomne alebo e-mailom. 

V prípade kladného alebo čiastočne kladného rozhodnutia o vašej reklamácii si môžete vybrať, či si prajete výrobok vymeniť, alebo či si prajete vrátiť peniaze (časť alebo celú čiastku). V prípade negatívneho rozhodnutia môžete požiadať o vrátenie tovaru späť na vami zvolenú adresu (bude účtovaný dodatočný poplatok za vrátenie) alebo môžeme tovar bezplatne zlikvidovať.

Kontakt na konzultanta

  • Dnes zatvorené
    • Pondelok 20.05 8 - 20
    • Utorok 21.05 8 - 20
    • Streda 22.05 8 - 20
    • Štvrtok 23.05 8 - 20
    • Piatok 24.05 8 - 20
    • Sobota 25.05 8 - 14
    +421 233 325 567
    Napíšte nám
    Chatujte s poradcom