Nokian Tyres W - Hodnotenia používateľov

Zoradiť podľa:
Max
1,8

Preklad

Hrozný správanie v mokrej, rýchle strate kontaktu s vozovkou v roztopenom snehu. Rozhodne sa neodporúča!

Dodatočné informácie

Počet kilometrov:5000 - 10000km
Miesto používania:v teréne aj za mestom
Štýl jazdy:stredný
Automobil:Žiadne údaje
Odporúčate tieto pneumatiky iným používateľom?:Nie

Podrobné hodnotenie pneumatík

Správanie na ceste
Suchá vozovka3
Mokrá vozovka2
Sneh a brečka2
Komfort jazdy
Úroveň hluku3
Tlmenie nerovností3
Iné
Vzhľad pneumatiky3
Zlyhanie-
Ekonómia jazdy
Ekonómia jazdy3
Životnosť3
Ernie1970
1,8

Preklad

Dodatočné informácie

Počet kilometrov:vyššie 15000km
Miesto používania:v teréne aj v meste
Štýl jazdy:rýchly a dynamický
Automobil:Žiadne údaje
Odporúčate tieto pneumatiky iným používateľom?:Nie

Podrobné hodnotenie pneumatík

Správanie na ceste
Suchá vozovka1
Mokrá vozovka2
Sneh a brečka2
Komfort jazdy
Úroveň hluku2
Tlmenie nerovností1
Iné
Vzhľad pneumatiky3
Zlyhanie-
Ekonómia jazdy
Ekonómia jazdy3
Životnosť3
juzer
1,8

Preklad

Bol som veľmi sklamaný. Vozíky pneumatiky, nie auto. Veľké problémy v roztopenom snehu a udržať na suchom asfalte, je to dokonca zápas!

Dodatočné informácie

Počet kilometrov:vyššie 15000km
Miesto používania:v teréne aj v meste
Štýl jazdy:rýchly a dynamický
Automobil:Žiadne údaje
Odporúčate tieto pneumatiky iným používateľom?:Nie

Podrobné hodnotenie pneumatík

Správanie na ceste
Suchá vozovka1
Mokrá vozovka2
Sneh a brečka2
Komfort jazdy
Úroveň hluku2
Tlmenie nerovností1
Iné
Vzhľad pneumatiky3
Zlyhanie-
Ekonómia jazdy
Ekonómia jazdy3
Životnosť3
Elmo1971
1,8

Preklad

Dodatočné informácie

Počet kilometrov:vyššie 15000km
Miesto používania:v teréne aj v meste
Štýl jazdy:rýchly a dynamický
Automobil:Žiadne údaje
Odporúčate tieto pneumatiky iným používateľom?:Nie

Podrobné hodnotenie pneumatík

Správanie na ceste
Suchá vozovka3
Mokrá vozovka3
Sneh a brečka2
Komfort jazdy
Úroveň hluku1
Tlmenie nerovností2
Iné
Vzhľad pneumatiky1
Zlyhanie-
Ekonómia jazdy
Ekonómia jazdy1
Životnosť2
Narciarz
1,8

Preklad

No, priniesol som sa na názory na internete o týchto pneumatík, celkové zlyhanie. Ľudia, ktorí písali tieto recenzií pravdepodobne prvýkrát, čo som jazdiť na zimné pneumatiky, veľké pneumatiky na suchej tyč, ale je to všetko tak môže, hoci Debica d-124, ale keď je mokrý, bude sneh a ľad pneumatík Myszków autá a pocit nedostatku kontaktu s vozovkou, som sa nestretol nikdy tak zaujatý focusach (a to je už 3), ktoré jasne vinu pneumatiky. Obśnieżone ťahá parkovisko a parkovacie státie je takmer nemožné (Zaujímalo by ma, prečo je môj názor je tak odlišný od vyššie?), Valivý odpor oveľa väčšie, než letné pneumatiky horieť asi 1,2 l väčší než klimie lete, vzdialenosť, ktorá je už na nich vyrobený z 15.10.2005 na viac ako 23.000. km, a ja viem, že keď sa dostaneme do 30.000 na maximum, tavenie pneumatík v očiach. S množstvom kilometrov mizne pred očami lamiel, ktoré by mali pomôcť wgryzaniu v snehu, ale akonáhle dôjdu, že nebude možné tejto zimnej pneumatiky. Možno, že žiadam príliš veľa z pneumatík po prečítaní týchto recenzií, ale to je môj pravdepodobne 5 sád. Zimné pneumatiky tak chudobní a že nejazdil, a možno v Poľsku je iná, než v Škandinávii zime :).

Dodatočné informácie

Počet kilometrov:vyššie 15000km
Miesto používania:v teréne aj v meste
Štýl jazdy:rýchly a dynamický
Automobil:Žiadne údaje
Odporúčate tieto pneumatiky iným používateľom?:Nie

Podrobné hodnotenie pneumatík

Správanie na ceste
Suchá vozovka3
Mokrá vozovka3
Sneh a brečka2
Komfort jazdy
Úroveň hluku1
Tlmenie nerovností2
Iné
Vzhľad pneumatiky1
Zlyhanie-
Ekonómia jazdy
Ekonómia jazdy1
Životnosť2
Michael
1,0

Preklad

Dodatočné informácie

Počet kilometrov:10000 - 15000km
Miesto používania:zvyčajne v meste
Štýl jazdy:kľudný
Automobil:Žiadne údaje
Odporúčate tieto pneumatiky iným používateľom?:Nie

Podrobné hodnotenie pneumatík

Správanie na ceste
Suchá vozovka2
Mokrá vozovka1
Sneh a brečka2
Komfort jazdy
Úroveň hluku3
Tlmenie nerovností2
Iné
Vzhľad pneumatiky1
Zlyhanie-
Ekonómia jazdy
Ekonómia jazdy1
Životnosť1
Celkové hodnotenie pneumatiky
3,7
3,6
3,8
-
3,7