Kumho KH15 - Hodnotenia používateľov

Zoradiť podľa:
Terry Willkox1965790
3,4

Preklad

Dodatočné informácie

Počet kilometrov:5000 - 10000km
Miesto používania:zvyčajne v meste
Štýl jazdy:stredný
Automobil:žiadne informácie o vozidle
Odporúčate tieto pneumatiky iným používateľom?:Áno

Podrobné hodnotenie pneumatík

Správanie na ceste
Suchá vozovka4
Mokrá vozovka4
Komfort jazdy
Úroveň hluku4
Tlmenie nerovností3
Iné
Vzhľad pneumatiky4
Zlyhanie-
Ekonómia jazdy
Ekonómia jazdy3
Životnosť4
Ernie1970
3,4

Preklad

Dodatočné informácie

Počet kilometrov:5000 - 10000km
Miesto používania:zvyčajne mimo mesta
Štýl jazdy:stredný
Automobil:volkswagen sharan 1,9 tdi
Odporúčate tieto pneumatiky iným používateľom?:Áno

Podrobné hodnotenie pneumatík

Správanie na ceste
Suchá vozovka4
Mokrá vozovka3
Komfort jazdy
Úroveň hluku3
Tlmenie nerovností4
Iné
Vzhľad pneumatiky4
Zlyhanie-
Ekonómia jazdy
Ekonómia jazdy3
Životnosť3
Terry Willkox1965
3,4

Preklad

Dodatočné informácie

Počet kilometrov:2000 - 5000km
Miesto používania:v teréne aj v meste
Štýl jazdy:stredný
Automobil:žiadne informácie o vozidle
Odporúčate tieto pneumatiky iným používateľom?:Áno

Podrobné hodnotenie pneumatík

Správanie na ceste
Suchá vozovka4
Mokrá vozovka3
Komfort jazdy
Úroveň hluku3
Tlmenie nerovností3
Iné
Vzhľad pneumatiky3
Zlyhanie-
Ekonómia jazdy
Ekonómia jazdy3
Životnosť4
Krzysztof 85
2,6
Vzhľadom k tomu, pneumatiky boli na všetko nové je v poriadku, pretože to zišiel niekde v strede behúňa tragédia! Na mokrom asfalte a šmýkačkou na ľade, ktoré spôsobujú hluk ao nehovoriac, zimné pneumatiky s Debica sú oveľa pokojnejšie

Preklad

Dodatočné informácie

Počet kilometrov:10000 - 15000km
Miesto používania:zvyčajne v meste
Štýl jazdy:stredný
Automobil:žiadne informácie o vozidle
Odporúčate tieto pneumatiky iným používateľom?:Nie

Podrobné hodnotenie pneumatík

Správanie na ceste
Suchá vozovka4
Mokrá vozovka2
Komfort jazdy
Úroveň hluku2
Tlmenie nerovností3
Iné
Vzhľad pneumatiky3
ZlyhanieNie
Ekonómia jazdy
Ekonómia jazdy3
Životnosť3
Celkové hodnotenie pneumatiky
4,2
4,1
4,3
-
3,8