Letné pneumatiky
Zimné pneumatiky
Celoročné pneumatiky
Michelin pneumatiky
Bridgestone pneumatiky
Continental pneumatiky
Firestone pneumatiky
Váš automobil
Na tomto mieste si môžete vybrať svoje auto a nájsť produkty prispôsobené mu na mieru.
Prezerané produkty
Na tomto mieste sa uložia všetky produkty, ktoré si budete prezerať v našom e-shope.
Montáž pneumatík
Váš košík je prázdny
Číslo objednávky:
Priezvisko alebo DIČ:
Zistiť stav
Zistite stav objednávky
616 názorov
Bridgestone Turanza ER300 je letná pneumatika od spoločnosti Bridgestone v prémiovej triede (high). Inžinieri navrhli tento model tak, aby poskytol používateľom vysokú úroveň komfortu pri jazde. Produkt má jedinečný a nemenný výkon na mokrom aj suchom povrchu. Bridgestone Turanza ER300 sú vybavené špeciálnym systémom vinutia drážok, čo znižuje riziko vzniku aquaplaningu. Dezén zaisťuje vynikajúcu trakciu, manipuláciu a kontrolu riadenia aj v sťažených podmienkach.
Bridgestone Turanza ER300 sú pohodlné a bezpečné pneumatiky. Jedným z hlavných čŕt tohto modelu je vysoká úroveň jazdného komfortu. Väčšina vibrácií vzniká na rozhraní medzi ráfikmi. Návrhárom Bridgestone sa podarilo znížiť tieto vibrácie zlepšením bočnice pneumatiky a zmenili konštrukciu päty. Pneumatiky Bridgestone Turanza ER300 majú tiež zosilnený behúň, bloky majú zaoblené hrany a uzavretú štruktúru ramenných rebier. Vďaka tomuto pneumatika výrazne znižuje hladinu hluku na každom behúni. Okrem vysokého akustického komfortu, štruktúra poskytuje veľký a likvidný kontakt s pozemnou plochou a poskytuje konštantný výkon vo všetkých podmienkach. Uchytenie na mokrej vozovke je zvýšené použitím zakriveného tvaru vnútorných blokov behúňa. Pneumatika znižuje turbulencie a voda putuje v smere hlavných drážok. Okrem toho pneumatiky majú nižšie riziko aquaplaningu vďaka obvodovým drážkam, ktoré rovnomerne odvádzajú vodu. Ďalšou výhodou Bridgestone ER300 je ich trvanlivosť. Na výrobu bola použitá gumárenská zmes s vysokým obsahom oxidu kremičitého a špeciálne zložky, ktoré predlžujú jej životnosť. Opotrebenie povrchu je rovnomerné, vďaka tuhším priečnym blokom, čo tiež poskytuje stabilnejšiu jazdu a lepšiu trakciu pri zatáčaní. Bridgestone Turanza ER300 sú tiež vybavené spoľahlivými pozdĺžnymi drážkami v strede behúňa. Vďaka nim sa Vám na vozidle lepšie manipuluje a máte väčšiu kontrolu.
Informácie o pneumatike sú zhromažďované od 7098 dni. V tom čase sme získali 616 názorov. Naši klienti spolu prešli 8862000 km.
Najvyššie ohodnoteným parametrom je: suchá vozovka.
Pneumatiky boli najčastejšie hodnotené používateľmi jazdiacimi zvyčajne v meste.
Pneumatika bola posudzovaná vodičmi, ktorí označujú svoj štýl jazdy ako stredný.
Počet hodnotení na stránke:
Preklad Toto hodnotenie je automaticky preložené z iného jazyka a čaká na schválenie prekladateľa.
Rozmer: 185/60 R14
Neoverená recenzia Táto recenzia nebola overená, či pochádza od zákazníka Oponeo, ktorý produkt použil alebo zakúpil.
Nie som človek, ktorý dostane potešila s rozdielmi a veci, ktoré majú. Myslel som, že o bying nové letné pneumatiky na dlhú dobu, pozrel som sa na základe testov ADAC, Auto Express, dosky, diskusných skupín, atď som váhal príliš dlho (pretože Bridgestone Turanza ER300s neboli lacné v porovnaní s inými pneumatikami [ako Uniroyals ktorý som skoro kúpil]), ale vzhľadom na to, že som oceňujem vysokú úroveň bezpečnosti, a ja som opatrný, že som sa rozhodol minúť viac peňazí a kúpiť je ... a ja naozaj nemám ľutovať! Samozrejme, že som si kúpil celú sadu a neľutujem peniaze vynaložené na to, podľa môjho názoru, že sú najlepšie pneumatiky som používal v lete. Na suchých, že grip, ako by auto bolo prilepené na mokré to je pre mňa (najmä v meste), naozaj ťažké, aby sa ABS prácu pri brzdení, voda z veľkých puddels je senzačne vyčerpaný (samozrejme, v rozumnom rozsahu), cítim sa naozaj trezor v daždi a nakoniec mať plnú kontrolu nad tým, čo robím:-) Pokiaľ ide o pohodlie a úroveň hluku, sú priemerne tiché, keď idete pomaly (tak the'y nie je tak senzačný), ale pri vysokých rýchlostiach nad 85 -90 MPH je veľmi dobrá, takže celkovo je to v poriadku. Vzhľad je priemerné (nie je zlý, je to proste normálne, to nevyzerá športové alebo zle, ale musí poskytovať priľnavosť, nevyzerá dobre! A neposudzujú im vyzerá, že to stojí za nákup z dôvodu kvality, nie vzhľad!), ale ja si nesťažujem. Aby som to zhrnul, úprimne odporúčam Bridgestone Turanza ER300 (naozaj, neváhajte, ak máte vôľu stráviť pár kíl, potom stojí za to dostať Turanzas). Nakoniec, ja viem, (kúpil som si hlavne tieto pneumatiky kvôli dažďu, a zlý stav ciest s veľkými kalužami), že rukoväte autá cesty (opakujem, na primeranom rozsahu, pretože tam sú ľudia, ktorí hovoria, že idú nad 80 mph dážď a oni budú, až sa niečo stane ...). Odporúčam každému, kto sa stará o bezpečnosť seba aj ostatných!
Je toto hodnotenie užitočné? Áno 1 Nie 0
Kúpil som tieto pneumatiky Na báze výsledkov a hodnotenia písomných na týchto webových stránkach ADAC testov, a ja nie som sklamaný. Bridgestone Turanza ER300s sú veľmi dobré pneumatiky, a určite najlepšie, čo som kedy išiel ďalej. Na suché auto ide, ako by bol prilepený na mokrej je to v pohode, som sa snažil núdzové brzdenie po daždi a bol som prekvapený rukoväte. Aj oni sú veľmi pohodlné, rany sa stal menej otravné, vyvažovanie nie je žiadny problém, žiadne vibrácie na volante, nie "nervozita" v manipulácii aj pri vysokých rýchlostiach, tichý (to je úľava po jazde na továrenské Matadors, pokiaľ ide o hluk úroveň a pohodlie pri jazde), ale ja neviem, či po určitej vzdialenosti urobili oni ešte nemáš stávajú trochu hlasnejšie, než v čase, keď bola nová, ale stále nemôže sťažovať na hluk. Je to pre mňa ťažké povedať niečo viac o oderu, pretože je to prvé obdobie som bol s použitím týchto pneumatík, ale ja som si nevšimol žiadne nadmerné opotrebenie, ale na druhú stranu nemám očakávať mimoriadnu životnosť, pretože myslím si, že to je nemožné spojiť senzačný priľnavosť s minimálnym opotrebenia. Vybral som si priľnavosť. Nevýhody - Myslím si, že tam nie sú žiadne. Zistil som, pri názoroch na vzhľade ani zďaleka pravda - zaoblené boky? Každá pneumatika má zaoblené strany, viac či menej, toto možno má maličké viac zaoblené, ale ja to (otázka osobného vkusu) páči, a okrem toho, ja si nemyslím, že je to najdôležitejšia vlastnosťou pneumatiky. Odporúčam.
Je toto hodnotenie užitočné? Áno 0 Nie 0
Rozmer: 205/55 R16
Bridgestone Turanza ER300s sú skvelé pneumatiky, ale v aute, ktoré majú jednu veľkú nevýhodu (ja viem, že v Audi A6 je situácia obdobná, pretože som čítal komentár jedného používateľa) - okrajové časti pneumatík opotrebenie rýchlejšie ako celok. Overil som si zarovnanie a všetko je dokonalé, ale vonkajší bar má mať indexy už viditeľné (a centrálne drážky majú stále o 7 mm hĺbka). Možno je to kvôli tomu, že v mojom modeli štandardná veľkosť bola 195 / 65R15. Budem musieť pozrieť sa na to, pretože formulára 2003, kedy facelifted Volvo V70 sa objavil na trhu, 205 / 55R16 pneumatiky boli vybavené a nastavenie zarovnania by mohol byť mierne zmenené. Všeobecne platí, že je to skvelá pneumatika. Jazdím veľa a rýchlo. Predtým, než som ich kúpil, čítal som veľa rôznych pripomienok, a rozhodol sa získať Bridgestone. V suchých podmienkach sú senzačné, nie moc nahlas, ani príliš mäkká, ani príliš tvrdá, ale jemne zodpovedať pozastavenie Volvo. Pokiaľ ide o výkon na mokrej, to je tiež ťažké sťažujú na ne, pretože aj keď som rýchlu jazdu, som sa nikdy nepodarilo "preháňať" s rýchlosťou. Nehodnotené Aj ich opotrebovanie na 4, pretože z týchto opotrebovaných strán, ale keď to na sebe rovnomerne, bolo by to 5, alebo možno 6. Odporúčam, ak sa vám páči ten pocit dôvery na ceste. Cez "side-šmyku" Stále si myslím, asi je znova kupovať, pretože bezpečnosť je najdôležitejšia vec, a tieto pneumatiky dávajú pocit, ako.
Rozmer: 195/50 R15
Moja veľkosť pneumatík 195 / 50R15, vozidlo je 3D 1998 Honda Civic. Tieto pneumatiky sú namontované na prednej strane. Neodporúčam, aby sa zmestili do kola sú užšie ako 6,5J. Mám je vybavené 5.5J a thay sú hrozné na takýchto kolesách! Pros - pneumatika poskytuje skvelé brzdenie na suchých aj mokrých! Nie sú žiadne problémy s vodičským v koľají, nemajú faloš a vypustite vodu lepšie ako zimné pneumatiky. Sú veľmi pohodlné, moja 175 / 65R14 zimné pneumatiky sú ťažšie ako oni. Bridgestone Turanza ER300s sú určite lepší, než napr. Toyo Proxes T1-R, Falken ZE 512S a 912s, Yokohama C disky 185 / 60R14. Nevýhody - sú hrozné v rohoch, majú priľnavosť, ale "krútiť" hrozne, v rohoch, ktoré o neho príde na horizontálnej hrbole, čo je je ich najväčšou nevýhodou. Podľa môjho názoru, bočná stena je trochu príliš mäkké ako v T1-R, PX4 bude pravdepodobne vybavená ďalšie, pretože ich sidewall je zrejme ťažšie. Loud, zatiaľ som nepoužil žiadne pneumatiky hlasnejšie než to. Moje celkové hodnotenie je 4, odporúčam Bridgestone Turanza ER300s ľuďom, ktorí jazdia bezpečne a chcú mať pneumatiku s vynikajúcimi brzdnými vlastnosťami na mokrej i suchej. Neodporúčam je pre rýchlych zákrutách, najmä na kolesá sú užšie ako 6,5J.
Rozmer: 205/60 R16
Všimol som si niečo zaujímavé. V našich štyroch firemných vozidiel Bridgestone Turanza ER300s s rýchlostným indexom H - boli osadené 130 MPH, ale preto, že schválenie výrobca (vyšší zdvihový objem motora), ďalšie dve autá boli vybavené pneumatikami s rýchlosťou indexom V - 149 mph. Nedávno som hovoril s technikom, ktorý je môj kamarát, ktorý vysvetlil, rozdiely v konštrukcii pneumatík s indexmi H a V ku mne. Keď sa rýchlosť zvyšuje kolesa napr. dvakrát, zotrvačné sily pôsobiace na pneumatiku zvýšiť štyrikrát "rýchlosti námestie". Tak, ako je v dôsledku toho je potrebné lepšie materiály a ďalšie vrstvy. Záver bol nasledujúci, pneumatika s rýchlostným indexom V a viac prameňov je tuhšia než H-indexované jeden. Druhý oznámenia - čím vyššia je index rýchlosti, tým viac sa zvyšuje požadované stavebné valivý odpor. Na ceste sa ukázalo, že v skutočnosti H-indexovaných pneumatika je pružnejšia, a poskytuje vyšší komfort. Po prejdení 20.000 míľ v minulom roku a montáž pneumatík v tejto sezóne, nemám žiadne námietky. Pokiaľ ide o pneumatiky s indexom V, je to pre mňa ťažké ich hodnotiť.
Počet položiek na stránku:
Bridgestone
3064
205/55 R16 91 V
C1
71