Skontrolujte Vašu objednávku
Napíšte číslo objednávky, meno a priezvisko v prípade individuálneho klienta, alebo DIČ v prípade firmy.

Zistiť stav

Zistite stav objednávky

O nás

   

Všeobecné informácie

Odkedy existujeme

Oponeo.pl S.A. predáva pneumatiky a disky od roku 2001. Boli sme jedným z prvých internetových obchodov v Poľsku s pneumatikami a v súčasnosti sme lídrom v odvetví výroby pneumatík v krajine. Oponeo.pl S.A. má tiež obchody v zahraničí: Nemecko, Holandsko, Rakúsko, Taliansko, Španielsko, Anglicko, Francúzsko, Turecko, Írsko a Česká republika.

Profesionálny zákaznícky servis

Naše moderné logistické centrum je schopné poslať jednotlivým zákazníkom 15000 pneumatík denne, čo predstavuje približne 90% zákazníkov našej spoločnosti. Po mnohých rokoch práce sme získali veľa skúseností, ktoré uplatňujeme pri našej práci. Výsledkom toho je množstvo spokojných zákazníkov, ktorých počet v súčasnosti presahuje 1 000 000.

Autorské práva

Značkou spoločnosti a jej hlavným portálom je Oponeo.pl. Je to najväčšia databáza informácií v Európe o automobilových pneumatikách. Predaj sa realizuje za pomoci skúseného IT oddelenia. Činnosť spoločnosti je okrem iného spojená aj s moderným centralizovaným systémom ControlCenter. Vďaka nemu sa všetky odvetvia firmy nachádzajú v jednom systéme, a tak firma dokáže spracúvať veľké množstvo objednávok.

Ďalšie spoločnosti

Oponeo.pl S.A. je tiež vlastníkom stránky Opony.com.pl. Zavedením tejto stránky firma získala status seriózneho partnera so spoľahlivým zdrojom informácií . Ďalšiu stránkou, ktorú firma prevádzkuje je Felgi.pl a populárne fórum RTV AGD-Elektroda.pl. Spoločnosť je tiež spolumajiteľom firmy Autocentrum.pl a má niekoľko ďalších značiek.

Úspechy

Od roku 2007 je Oponeo.pl S.A. uvedený na burze cenných papierov vo Varšave. V súčasnej dobe je podiel predaja pneumatík Oponeo.pl S.A. na webových stránkach 75% a podiel z celkového predaja pneumatík sa odhaduje na približne 6-8%. Veľkú dôveru zákazníkov získavame vďaka nášmu záväzku poskytovať čo najvyššiu úroveň bezpečnosti objednávok.

OPONEO.PL S.A.
ul. Podleśna 17
85-145 Bydgoszcz
Polska

Telefón: +421 233 006 906
Adresse e-mailinfo@oponeo.sk

President spoločnosti: Dariusz Topolewski

SA/NV: SK4020422362

Bankové údaje:
Tatra banka a.s.,
Číslo bankového účtu: 2922916022
IBAN: SK8811000000002922916022
SWIFT: TATRSKBX

 

Záruka nízkych cien

Ponúkame Vám nákup pneumatík za veľmi rozumné ceny. Zabezpečujeme nízke ceny s atraktívnym nákupom priamo od výrobcov pneumatík. Výsledkom toho je veľké zameranie nášho podniku. Naším hlavným cieľom je rozšírenie predaja do celej Európy.

 

Záruka dostupnosti

Tisíce pneumatík je pripravených k okamžitému odoslaniu do Vašich rúk.

 

Originálne, nové produkty

Vďaka predaju nových pneumatík sa lehota predaja skracuje až o polovicu. Pneumatiky sú skladované podľa normy, ktorej obsahom je, že pneumatiky po dobu troch rokov od dátumu ich výroby môžu byť voľne uložené, skladované, distribuované a predané, zachovávajúc všetky svoje parametre z hľadiska bezpečnosti prevádzky.

 

Dodanie od 3 do 4 pracovných dní

OPONEO je moderné logistické centrum, ktoré denne umožňuje odoslanie 15 000 pneumatík jednotlivým zákazníkom. Pri predaji výrobkov naším zákazníkom neúčtujeme cenu za dopravu v rámci celej krajiny. Využívame služby profesionálnych dopravných spoločností s mnohoročnými skúsenosťami v oblasti prepravy tovaru. Väčšina balíkov je doručená našim zákazníkom od 3 do 4 pracovných dní, čo minimalizuje riziko poškodenia tovaru pri preprave.

 

Informácie pre zákazníka

Zákaznícky servis Oponeo.sk je Vám k dispozícii od pondelka do piatku.

Pre uľahčenie kontaktu s poradcami Oponeo.sk je k dispozícii aj infolinka, kde sa môžete skontaktovať s odborníkmi, ktorí Vám poskytnú pomoc pri správnom výbere pneumatík a diskov. Zásielky sú dodávané zákazníkom najneskôr do 3- 4 pracovných dní od potvrdenia stavu objednávky alebo v súlade s dohodnutým termínom dodania. V záujme neustáleho zlepšovania kvality služieb poskytovaných spoločnosťou sme v neustálom kontakte s kuriérskymi spoločnosťami a tiež s dodávateľmi OPONEO.

Naši konzultanti sa držia stanovených noriem pre odbornú prípravu zákazníckeho servisu a technických znalostí. Okrem toho, naši konzultanti absolvujú sériu pravidelných interných školení.

 

Skladovanie pneumatík

Pneumatiky musia byť uložené v súlade s odporúčaniami výrobcu, a to:

• tovar musí byť v suchom, čistom a mierne vetranom sklade,
• musí sa vyhnúť vlhkosti, priamemu slnečnému žiareniu a silnému svetlu,
• teplota v skladovacích priestoroch musí byť od 10 do 25 stupňov Celzia (vyššie teploty urýchľujú starnutie gumy),
• v priestoroch pneumatík sa nemôžu skladovať palivá, rozpúšťadlá, oleje, tuky, kyseliny a ďalšie chemické látky, dezinfekčné prostriedky a akékoľvek iné látky škodlivé pre kaučuk.

Pneumatiky sú uložené v špeciálnych košoch v súlade s normami. Takéto riešenia sa používajú v skladoch takých obchodných spoločnosti ako Goodyear a Bridgestone.

 

Rotácia tovaru

Nepretržitý predaj tovaru našej spoločnosti nám zaručuje neustálu rotácia v sklade, čo nám umožňuje predávať pneumatiky od aktuálneho dátumu výroby a skracuje sa čas skladovania pneumatík.  

Priemerný dátum výroby

V súlade s poľskou normou PN -C94300-7 "Pneumatiky - balenie, skladovanie a doprava": pneumatiky po dobu troch rokov od dátumu ich výroby môžu byť voľne skladované, distribuované a predané zachovávajúc všetky svoje parametre z hľadiska bezpečnosti prevádzky.

 

Doprava pneumatík

Doprava pneumatík k našim zákazníkom je zdarma v rámci celej krajiny. Využívame služby profesionálnych dopravných spoločností s mnohoročnými skúsenosťami v oblasti prepravy tovaru. Väčšina balíkov je doručená našim zákazníkov do 3 - 4 pracovných dní, čo minimalizuje riziko poškodenia pri preprave. Okrem Slovenska predávame pneumatiky a disky v Českej republike, Poľsku, Veľkej Británii, Nemecku, Rakúsku, Holandsku, Francúzsku, Taliansku, Španielsku a Turecku.

 

Príjem zásielky

Každý zákazník má právo skontrolovať zásielku pri prevzatí v prítomnosti kuriérskej spoločnosti a možnosť odmietnutia prevzatia tovaru. Tým, že zákazník odmietne prijať tovar, nenesie následky súvisiace s nákladmi na dopravu. V prípade akýchkoľvek nezrovnalostí by mal klient napísať protokol v prítomnosti kuriéra, čo zefektívni a urýchli proces reklamácie.

 

Galéria

 

Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo Oponeo