Skontrolujte Vašu objednávku
Napíšte číslo objednávky, meno a priezvisko v prípade individuálneho klienta, alebo DIČ v prípade firmy.

Zistiť stav

Zistite stav objednávky

FAQ

   

Majú ponúkané pneumatiky záruku?

Pneumatiky, ktoré sú k dispozícii na našich webových stránkach sú novým plnohodnotným tovarom, na ktorý sa vzťahuje záruka výrobcu.

 

Musím dodatkovo platiť na doručenie?

Nie, naša firma pokrýva náklady na dopravu. Platíte len za objednaný tovar.

V akom termíne dostanem objednaný tovar?

Štandardná dodacia lehota je do 4 pracovných dní. V prípade objednávky tovaru od producenta alebo zo zahraničia sa čas realizácie môže predĺžiť. O takejto situácii, informujeme zákazníka e-mailom alebo telefonicky. Ak tovar nie je k dispozícii, tak v priebehu 24 hodín od objednávky informujeme o vyčerpaní zásob a navrhujme ponuku, ktorá splní očakávania zákazníka.

Posielate tovar aj do Českej republiky?

Áno, posielame tovar aj do Českej republiky. Avšak v takom prípade Vás prosíme o využitie nášho e-shopu www.oponeo.cz.

 

Obávam sa platby online. Je to bezpečné? Ako môžem zaplatiť?

Áno, on-line platba je bezpečná, ak sú splnené príslušné podmienky.

Na našich webových stránkach môžete využiť bezpečné platby prostredníctvom PayPal. Avšak, ak nechcete uhradiť platbu kartou, môžete previesť peniaze na náš bankový účet. Nižšie sú uvedené údaje o našom bankovom účte:

Oponeo firmaTatra banka a.s., číslo účtu: 2922916022, kód banky 1100, IBAN: SK8811000000002922916022, SWIFT: TATRSKBX

Chceli by sme zdôrazniť, že ak nezaplatíte za Vašu objednávku do 10 dní bude automaticky odstránená.

Na dobierku (jenom tovar doručovaný v 48 H).

Kedy a  akým spôsobom obdržím účtovný doklad?

Účtovný doklad (potvrdenie predaja) alebo faktúru obdržíte e-mailovou cestou.

Uchováva Oponeo údaje mojej kreditnej karty alebo údaje bankového účtu z ktorého platím?

Nie. Oponeo neuchováva žiadne údaje z kreditných kariet, PIN kódy alebo údaje bankového účtu. Údaje z karty sú použité výhradne do systému HiPay a PayPal.

Je elektronický spôsob platby platný?

Nie. Neúčtujeme žiadne ďalšie poplatky za elektronické transakcie. Platíte len za objednaný tovar a doručenie je vždy zadarmo.

 

Uvedené ceny sú vrátane DPH?

Áno, všetky ceny sú uvedené vrátane DPH.

Je možné odrátať DPH ešte pred zaplatením, ak som platcom DPH?

Áno, ak ste platcom DPH je možné odrátať DPH ešte pred zaplatením. Podmienkou však je, že Vaše IČ DPH je platné a fakturačná adresa je súhlasná so sídlom firmy pod uvedeným IČ DPH. Takúto zmenu môžeme urobiť po telefonickom kontakte alebo e-mailovou cestou.

 

Nemám e-mail. Je možné použiť e-shop aj bez neho?

Bohužiaľ nie, Váš e-mail je potrebný pre úspešnú realizáciu objednávky. Ak nemáte svoju e -mailovú schránku, môžete ju ľahko založiť na jednej z populárnych internetových stránok, ktoré ponúkajú túto službu. Je to jednoduché a vo väčšine prípadov zadarmo.

 

Je možné doručiť objednávku na inú adresu než na tú kde bývam?

Áno, je to možné. Vo formulári objednávky prosím zadajte údaje o zásielke, čiže zadajte adresu, na ktorú má byť tovar dodaný.

Je možné prevziať tovar osobne?

Bohužiaľ, nie je to možné, ale doručenie je vždy zadarmo na Vami uvedenú adresu.

Prečo sa ceny na stránke môžu meniť?

Ceny v internetovom obchode sú závislé od rôznych faktorov. Závisia  predovšetkým od nákupných cien, výmenných kurzov valút a cien výrobcov pneumatík.

 

Čo mám robiť, keď som dostal produkt, ktorý nesúhlasí s mojou objednávkou (model, veľkosť, množstvo)?

Ak po doručení zásielky zistíte nejaké nezrovnalosti s objednávkou, obráťte sa na náš zákaznícky servis hneď ako to bude možné. V tomto prípade má klient právo odmietnuť prijatie tovaru. Náklady spojené s vrátením tovaru, ktorý nesúhlasí s objednávkou pokrýva náš internetový obchod.

 

Je všetok tovar z ponuky na webovej stránke k dispozícii?

Snažíme sa o to, aby tak vždy bolo. Môže sa stať, že tovar je dočasne nedostupný, pretože cenník zverejnený na webovej stránke nie je odrazom skladových zásob. V takých prípadoch do 24 hodín informujeme zákazníka o situácii a predložíme mu ponuku, ktorá bude spĺňať jeho očakávania a umožní realizáciu objednávky.

 

Ako prebieha proces reklamácie objednaného tovaru?

Ak potrebujete reklamovať zakúpený výrobok, kontaktujte prosím zákaznícke oddelenie, ktoré vynaloží všetko úsilie, aby bola reklamácia vykonaná efektívne. Podrobné podmienky reklamácie sú uvedené v Podmienkach nákupu na internetovej stránke.

 

Kedy a akým spôsobom obdržím účtovný doklad?

Účtovný doklad (potvrdenie predaja) alebo faktúru obdržíte e-mailovou cestou.

 

Uchováva Oponeo údaje mojej kreditnej karty alebo údaje bankového účtu z ktorého platím?

Nie. Oponeo neuchováva žiadne údaje z kreditných kariet, PIN kódy alebo údaje bankového účtu. Údaje z karty sú použité výhradne do systému HiPay a PayPal.